هنر و سینما
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنر و سینما و آدرس cinemagaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به دلیل اینکه مدت مدیدی است که عده ای فرصت طلب و سودجو از طریق جراید کثیر الانتشار اقدام به تبلیغ برای کلاسهای بازیگری میکنند و تنها هدفشان در این رابطه خالی کردن جیب دوستداران سینما میباشد و با وعده های واهی و پوچ و توخالی سر جوانان را به اصطلاح کلاه میگذارند مدیریت این وبلاگ سینمایی به دلیل وظیفه انسانی و اجتماعی و هنری خود تصمیم گرفت که فهرست یکایک موسسات معتبر آموزشی که تا کنون هنرجویان زیادی از آنجا وارد عرصه های حرفه ای بازیگری شده اند را به شما هنردوستان معرفی نماید .

جالب است بدانید مهمترین نکته ای که هیچیک از هنرجویان هنگام ثبت نام به آن توجه نمیکنند این است که از مسئولان آن آموزشگاهها بپرسند که چه افرادی از این موسسه به مدارج عالی حرفه ای راه پیدا کرده اند ؟ و این مهمترین نکته است چون الآن تعداد کلاسهای آزاد بازیگری در سطح کشور بسیار بسیار افزایش یافته ولی فقط ۴-۵ تا از این کلاسها معتبر هستند و از آنجا افراد زیادی وارد عرصه حرفه ای سینما شده اند ...

کلاسهایی که بعضا در جرایدی مانند روزنامه همشهری تبلیغ مینمایند صرفا کلاهبردار هستند عده ای با درست کردن مدراک جعلی خود را نماینده آمریکا معرفی میکنند و میگویند که کلاسهایشان از آنجا تاییدیه دارد و عده ای دیگر با نام تعدادی بازیگران مشهور و نیمه مشهور میخواهند که سر جوانان را شیره مالیده و آنها را به دام بیندازند .

لیست کلاسهای معتبر آموزشی بدین شرح میباشد :

۱- موسسه فرهنگی و هنری کارنامه

مدیران آموزش : پرویز پرستویی و حبیب رضایی

دارای کلاسهای : بازیگری حرفه ای - فیلمنامه نویسی - فیلمسازی - تاریخ هنر - داستان نویسی - کارگاه تئاتر - نمایشنامه نویسی - تاریخ سینما - کارگاه شعر - فیلمبرداری و...

توضیحات کلاسها :

الف : بازیگری حرفه ای : مدت این دوره ویژه ۶ ماه بوده و کلاسهای آن در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۰ شب به صورت یکسره برگزار میشود که این در نوع خود بسیار بسیار بینظیر است . در این کلاسها بازیگری - فن بیان - حرکت و بدن و... تدریس میشود و شهریه آن فقط و فقط ۱ میلیون تومان میباشد . هنرجویان پس از پایان دوره به عضویت گروه نمایش موسسه درآمده و همچنین به پروژه های سینمایی و تلویزیونی حرفه ای معرفی میشوند . اساتید این دوره را بزرگانی چون : رویا تیموریان - مهتاب نصیرپور - محمد رحمانیان - مسعود رایگان - هدایت هاشمی - پایم دهکردی - پارسا پیروزفر - بهرام دهقان و... تشکیل میدهند .

ب: فیلمنامه نویسی : مدت این دوره فقط ۳ ماهه بوده و شهریه آن فقط ۴۰۰ هزار تومان میباشد . استاد این دوره کارگردان و نویسنده بزرگ سینمای ایران جناب آقای ناصر تقوایی میباشد .

ج : کارگاه فیلمسازی : این دوره برای هر هنرجو به صورت خصوصی برگزار میشود و ۱۲ جلسه میباشد در این دوره بزرگترین فیلمساز سینمای ایران استاد عباس کیارستمی اصول فیلمسازی را به هنرجویانش آموزش میدهد . شهریه این دوره بسیار ویژه فقط و فقط ۵۰۰ هزار تومان میباشد .

برای ثبت نام در این کلاسهای ویژه و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این کلاسها و همچنین دوره های دیگر با این موسسه معتبر سینمایی تماس حاصل فرمایید .

آدرس : خیابان شریعتی - خیابان ظفر - بین نفت و مدرس - خیابان فرید افشار - کوچه نور - پلاک ۳۴ - موسسه فرهنگی و هنری کارنامه تلفن : ۲۲۲۷۳۹۱۷ و ۲۲۲۷۳۹۱۸

 

۲- کلاسهای آزاد بازیگری استاد امین تارخ

استاد امین تارخ اولین شخصی بود که در ایران مجوز تاسیس کلاسهای آموزش بازیگری را دریافت کرد و از سالها پیش در کلاسهای ویژه خود به تربیت بازیگران موفق سینمای ایران میپردازد . در طول این سالها بسیار بسیار بازیگران موفقی از کلاسهای این استاد ارجمند به مدارج عالی سینمایی راه پیدا کرده اند که نام یکایک آنها را میتوانید شخصا پس از تماس با استاد تارخ از خود ایشان سوال فرمایید .

استاد امین تارخ به شما تضمین ورود به دنیای موفق سینما را میدهند .

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با برگزاری کلاسهای ایشان با شماره تلفن کارگاه آزاد بازیگری استاد امین تارخ تماس حاصل فرمایید .

تلفن تماس : ۸۸۰۲۶۹۴۷ و ۸۸۰۲۶۹۶۲

* توضیح : به دلیل اطلاع نداشتن دقیق در مورد شهریه این کلاسها شهریه در وبلاگ ذکر نشد و همچنین به دلیل حفظ اعتبار و درجه هنری این هنرمند ارزنده شماره تلفن همراه ایشان نیز در وبلاگ ذکر نگردید .

 

۳- کانون سینماگران جوان :

کانون سینماگران جوان با امتیاز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، یکی از با سابقه ترین ،معتبر ترین و موفق ترین مراکز آموزش سینمایی کشور است که در مدت فعالیت خود نقش بسزایی در معرفی استعدادهای جوان به سینما و تلویزیون کشور داشته است.

مديريت كانون سينماگران جوان همواره بر حفظ و ارتقا سطح آموزشي كانون اهتمام جدي داشته و با جذب و دعوت از اساتيد دانشگاه و سينماگران برجسته و صاحب نام كشورمان سعي بر ارتقا كيفي آموزش دارد . اساتیدی چون : سیما تیرانداز - ناصر هاشمی - گلاب آدینه - گوهر خیراندیش و بسیاری دیگر به تناوب در این موسسه به هنرجویان علاقمند آموزش میدهند ...

برای ارتباط بیشتر با این موسسه عالی سینمایی میتوانید از طرق ذیل اقدام فرمایید :

تلفن : ۸۸۷۱۴۳۶۳ و ۸۸۷۱۴۳۶۴

آدرس : خیابان احمد قیصر ( بخارست ) - کوچه نهم - کانون سینماگران جوان

آدرس اینترنت : www.kanooncj.ir

لازم به ذکر است تا کنون بازیگران بیشماری از جمله نیوشا ضیغمی از طریق آموزش در کانون سینماگران جوان به مدارج عالی حرفه ای سینما راه پیدا نموده اند .

 

۴-  کلاسهای آزاد بازیگری استاد حمید سمندریان :

نام استاد حمید سمندریان بی شک برای همگان یک اعتبار را تداعی مینماید . این استاد بزرگ و مسلم تئاتر ایران از اولین پیشگامانی بود که در ایران کلاسهای بازیگری را دائر نمود . نکته جالب در مورد کلاسهای بازیگری ایشان وفور هنرجویانی است که پس از دیدن دوره در کلاسهای ایشان به مدارج عالی و حرفه ای سینما راه پیدا نموده اند .

هنرمندانی چون : امیر جعفری - ریما رامین فر - یوسف تیموری - نگار فروزنده - محمدرضا فروتن - پارسا پیروزفر و بسیاری دیگر از این دست هستند ...

با تماس با کلاسهای این استاد ارزنده میتوانید در مورد هنرجویان حرفه ای این استاد و همچنین دیگر شرایط کلاسهای ایشان بیشتر و بهتر بدانید .

لازم به ذکر است اساتیدی چون : مهدی فخیم زاده - اسماعیل شنگله - هما روستا و... در این کلاسها به شما درس خواهند داد .

تلفن تماس : ۸۸۴۰۸۲۲۸

۵- کلاس آموزش گریم استاد مهری شیرازی

استاد مهری شیرازی بی شک یکی از پرتوان ترین گریموران سینما و تلویزیون ایران است و تا کنون در بسیاری از فیلمها و سریالهای تلویزیونی به عنوان مجری گریم حضور داشته است .

برای تماس با ایشان میتوانید به سایت اینترنتی ایشان که در قسمت پیوندهای این وبلاگ سینمایی درج شده است مراجعه فرمایید .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:معتبرترین آموزشگاههای سینمایی کشور ,,,, ] [ 18:31 ] [ ابوالفضل صفری ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای پیشرفت روز افزون هنر نمایش در ایران نوشته شده با کمک همه هنر دوستان
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


آپلودشارژ رایتلحافظچت رومعکسفالخریداسم های ایرانی